Zwroty i reklamacje
W sytuacji, gdy zakupiony za pośrednictwem Sklepu internetowego Browar Wiatr produkt uznasz za wadliwy, masz prawo reklamować go. Korzystając z Formularza Zwrotu Produktu, przyspieszysz proces weryfikacji reklamacji. Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia.
Produkt/y wyślij na adres: Browar Wiatr 99-210 Uniejów, ul. Dąbska 49, wraz z dołączonym Formularzem Zwrotu Produktu.
W związku z wadą możesz żądać:
- Wymiany na produkt wolny od wad (tożsamy lub najbardziej zbliżony),
- Obniżenia ceny produktu,
- Zwrotu produktów wraz ze zwrotem ceny- odstąpienia od umowy.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie Sklepu Internetowego, a na wszelkie dodatkowe pytania chętnie odpowiemy sklep@browarwiatr.pl.